Anons

10-02-2024, 15:59- Putinin Karlsona müsahibəsi propaqanda platforması kimi tənqid olunur

10-02-2024, 14:22- Avropa Xarici Fəaliyyət Xidmətinin mətbuat katibinin Azərbaycanda prezident seçkilərinə dair bəyanatı

2-02-2024, 09:58- ATƏT DTİHB: ‘…Digər altı namizədin hər biri yaxın keçmişdə prezidenti dəstəkləyib’

30-01-2024, 17:57- Azərbaycana avtomobil gətirənlərin xərci 2 dəfə artıb

30-01-2024, 13:39- Məhkəmə fəalın apellyasiya şikayətini təmin edib

25-01-2024, 17:01- AŞPA-nın qərarının təsiri: Azərbaycan müxalifəti nəticələr haqqında düşünür

25-01-2024, 12:54- AŞPA məruzəçisi: Azərbaycan və Türkiyə jurnalist hüquqlarının pozulmasında liderdir

22-01-2024, 16:11- Rusiya Qərbi Rusiyanın aktivlərinin dondurulmasına cavab olaraq 288 milyard dollar itki ilə hədələyir

22-01-2024, 14:30- Hafiz Babalı onu gözdən salan KİV-i məhkəməyə verəcək

22-01-2024, 13:59- Başqırdıstan etirazlarına görə dörd nəfərə ittiham verilib

19-01-2024, 12:34- Vəkil: Nərgiz Absalamovanın ailə üzvləri ilə təmaslarına məhdudiyyət qoyulmasının əsası yoxdur

19-01-2024, 10:58- Fəalları Başqırdıstanı Rusiyadan ayırmaq çağırışlarında ittiham edirlər

17-01-2024, 16:00- Aİ-nin Azərbaycandakı Nümayəndəliyinin rəhbəri jurnalistlərə qarşı rəftardan dəhşətə gəldiyini bildirib

17-01-2024, 14:07- Ermənistan siyasətçiləri məyusdurlar: ‘Əliyev yeni müharibəyə hazırlaşır’

17-01-2024, 13:56- Ötən ilin yekun iqtisadi göstəriciləri açıqlanıb

16-01-2024, 16:25- ‘Ayrıcadırlar’: İrandan dəstək görsələr də, husilərin müstəqilliyi İranı qoruyur

16-01-2024, 11:54- Tramp Ayovada praymeriz seçkilərini udur

16-01-2024, 11:53- Jurnalist Şahin Rzayev həbs edilib

12-01-2024, 14:52- ABŞ və Böyük Britaniya Yəməndə hisilərin mövqelərini vurur

12-01-2024, 10:31- Britaniyanın baş naziri Kiyevdədir

Haqqımızda Əlaqə

Ümid yarpaqları...

Tarix:29-08-2017, 12:35 Baxış Sayı:166

Ümid yarpaqları...

Bəlkə də mənim üçün bir qüsur da sayıla bilər - heç cür xatırlaya bilmirəm ki, hansı bəstəkarla baş veribdir bu olay?.. Səhv etmirəmsə, Haydnın həyatında olubdur... 

Qərəz, nə başınızı ağrıdım, orkestrin musiqiçilərinin məvacibini verməyirlərmiş. Haydn elə edir ki, musiqiçilər konsertin gedişində bir-bir səhnəni tərk etməli olurlar və maaş verməli olanlar da anlayır ki, biçarə musiqi əhlinin maaşını daha geçikdirmək yaramaz.


Niyə xatırladım bu detalı? Qəfil ağlıma gəldi ki, elə biz də həmin o orkestrə bənzəyirik - bircə fərqlə ki, o musiqiçilərdən fərqli olaraq bizlər də bircə - bircə “maaşımızı” alır və orkestri tərk edirik.


Bəli, fərqimiz məhz elə bundadır- Haydnın musiqiçiləri yenidən orkestrə qayıtmaq üçün, biz isə bir daha ora dönməmək üçün “məvacib” alırıq...


Əvvəllər də bir neçə dəfə yazmışam ki, yazı yazmaq da böyük bir məşəqqətə çevrilibdir. Elə ki, xarici siyasətlə və ya dünyadakı proseslərlə maraqlı bir detal üzə çıxır, adam lap uşaq kimi sevinir, bütün jurnalist təxəyyülünü və yaxud da ki, təfəkkürünü işə salıb nəsə bir şey gətirmək istəyirsən ortaya... 

Bu olmayanda isə dilxorçuluq baş alıb gedir, elə yerində qovrulursan ki, bəs görən, nə yazım və necə yazım...

Özümüzdən söhbət düşəndə həmişə O" Henrinin məşhur novellasını xatırlayıram. Bəli, qoca rəssam bir yarpaq şəklilə xəstə qızı sağalda bilir. Özlüyümdə buna “ümid yarpağı” deyir və elə özümüzü də beləcə bir yarpağa bənzədirdim. İndisə məlum olur ki, artıq bütün yarpaqlar, təbii və kağız-hamısı tökülməkdədi və daha onlar güclü küləklərin qarşısında tab gətirmir. 
Artıq ən mahir “rəssamın” belə təxəyyülü acizdir bu küləyin qarşısında və bircə o qalır ki, ağacdan qopub adamlara səmimi şəkildə “Daha biz də ümid yarpaqları ola bilmirik” deyəsən. 

Bəlkə bunu deməyə də heç elə bir ehtiyac yoxdur. Ona görə ki, külək özü bizi budaqlardan qoparıb atıb və yaxud da atacaqdır. Bizə bəzən elə gəlir ki, hər bir şeyi demək lazımdır, izah etmək lazımdır insanlara, amma insanlar sözsüz də çox şeyi anlamaq, başa düşmək iqtidarındadır. 

Bir çox hallarda hər şeyi demək və yaxud da ki, izah etmək çərənçilikdən başqa bir şey olmur- susmaq gərəkən yerdə yalnız susmaq qalır... 

Burada yenə də musiqidən kiçik bir detal yadıma düşür. Bir anlığa təsəvvür edin. Pianoçu əyləşir, pianonun qapağını qaldırır, cəmi bircə not səsləndirir və əli havada asılı qalır. Beləcə bir neşə dəqiqə keçir və nəhayət, sonuncu not səslənir və bununla da “əsər” bitir...

Təsəvvür edirsinizmi?.. Bəli, etsəniz də, etməsəniz də belə bir şey olubdur. Lap hamımızın haqqında eşitdiyi və yaxud da reproduksiyalardan gördüyü məşhur qara kvadrat - bəli, K.Maleviçin çəkdiyi qara kvadrat kimi...

Əslində taleyini özü seçənlər gileylənməməlidir. O kəslər gileylənər ki, onların alternativi olmayıbdır. O kəslər gileylənə bilər ki, onların seçim imkanı olmayıbdır. 

Hansısa bir səbəbdən bu ölkəni seçənlər bu ölkəni sevməyə məhkumdurlar. Bəli, bəli, çox düz başa düşdünüz - onlar bu ölkəni sevməyə məhkumdurlar. Çarəsizlikdən burada qalanlardan bu, tələb olunmur - onlar uzağı talelərilə barışmaq məcburiyyətində qala bilər. 

Gəl, yaşamaq üçün bu ölkəni seçənlər, bəli, bir daha deyirəm ki, məhz seçənlər də heç az olmadı. Elə özümüzü də haradasa onların sırasına aid edirik. 

Motivlər müxtəlif ola bilərdi. Elə oldu da. Əksəriyyəti, özü də mütləq əksəriyyəti yenə də bir növ aldananlar idi. Onlar doğrudan-doğruya belə hesab edirdilər ki, bütün çətinliklər, bütün bu sosial-siyasi eybəcərliklər müvəqqətidir, anidir. Təəssüf ki, belə olmadı və onlar aldanaraq burada, bu ölkədə qalmalı-yaşamalı oldular. 

Özümüzə gəldikdə isə, motivlər haradasa, “Qumsallıqda qadın” romanının fəlsəfəsinə adekvat idi. Bilirdik ki, çox çətinliklər olacaq və bəlkə də bir nəslə heç “yaxşı günləri” görmək qismət olamayacaq. Gəl, kimsə çətinliklərə çiyin verməli idi, heç olmasa, “ümid yarpağı” olmalı idi. Amma bilmirdik ki, külək o qədər güclü olacaqdır ki, hətta bizləri də budaqlardan qoparıb atacaqdır...

скачать dle 12.1

ŞƏRH YAZ
SON XƏBƏRLƏR
XƏBƏR LENTİ
KARİKATURA
YAZARLAR
SAĞLAMLIQ
TƏHSİL